Zmiany w związku z epidemią

Szanowni Państwo.

Z powodów zrozumiałych obecnie dla wszystkich, zmieniamy formę działania naszego Centrum Stomatologicznego. Do odwołania nie będziemy przyjmować nowych Pacjentów na badanie lub konsultację.  Dodatkowo odwołane zostają wszystkie umówione wcześniej wizyty Pacjentów, którym w naszej ocenie nie grozi niebezpieczeństwo bólu lub innych powikłań.

Pracownicy naszej recepcji będą się kontaktować z Państwem w tej sprawie.

Jednak pamiętamy, że stomatologia i medycyna to SŁUŻBA ZDROWIA. Przyrzeczenie lekarskie, jakie każdy dentysta składa zobowiązuje nas do pomocy naszym Pacjentom nawet w czasie zagrożenia epidemiologicznego kraju. Nie wyobrażamy sobie, aby pozostawić naszych Pacjentów bez pomocy – To byłoby nieetyczne.

Dla Pacjentów, którzy BEZZWŁOCZNIE potrzebują pomocy z powodu bólu, opuchnięcia lub urazu wkrótce uruchomimy dyżury.

Namawiamy do kontaktu telefonicznego z recepcją. Panie pracujące na recepcji będą do Państwa dyspozycji  od poniedziałku do piątku w godzinach od 10:00 do 16:00  pod numerem telefonu 667 667 667 oraz 94 36 36 136. Poza tymi godzinami będziemy dostępni na naszym firmowym messengerze, na którym w miarę możliwości będziemy starać się rozwiać wszystkie Państwa wątpliwości.

Mogą Państwo już teraz zgłosić chęć konsultacji zdalnej. Po ocenie wybrany lekarz skontaktuje się z Państwem i ustali indywidualnie postępowanie w Państwa przypadku.

Będziemy Państwa na bieżąco informować o naszych dalszych decyzjach. DBAJCIE o siebie i wasze Rodziny w tym trudnym czasie.

Pozdrawiam serdecznie

lek. dent. Monika Bogusz